页面

2014年8月25日星期一

Exam Mood ON

开始考试了!
Fighting!Fighting!Fighting!
努力向上!

I should just let him leave my heart and my world,
I should wake up from my dream world,
I should know that me and him has no possible.
Wake Up,Girl
It's time to Face The True World

These days me in down mood,
it just feel down without any reason

当我听见EXO-M的MAMA时,
我的心情就像歌词一样。

“MAMA可不可以请告诉我,为什么人会变得不一样?
  那些听说过的美丽日子 是真的存在过吗.....”

无人能够解答我心中想要的疑问,
无人能够给予我心里想要的答案,
虽然我自己也无法回答。
尽管如此,
我还是选择去穿过那一层层的迷雾,
揭开我心里重要而珍贵的答案。





没有评论:

发表评论